Általános szerződési feltételek
hatályos 2022. március 01. napjától
A Búbos Apartman ezúton teszi közzé az általa végzett szálláshely-szolgáltatási tevékenység nyújtására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeit.
Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Búbos Apartman((8272 Szentantalfa, Kertalja u. 14.).), mint szolgáltató („Szolgáltató’’) által üzemeltetett Üdülőház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
A Vendég a foglalással elfogadja a felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozó jelen ÁSZF-t. A Vendég és a Szolgáltató viszonyát a jelen ÁSZF szabályozza, azon eseteket kivéve, amikor a felek között megkötésre kerülő szerződés másként rendelkezik.
Szolgáltatásainkat csak akkor vegye igénybe amennyiben jelen ÁSZF minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
A Szolgáltató adatai
Neve: Búbos Apartman
Címe: 8272 Szentantalfa, Kertalja u. 14.
NTAK regisztráció: MA 22033399
Üzemeltetési engedély száma: 44/2015
Honlap: bubos-apartman.gportal.hu
Vendégekkel való kapcsolattartásra szolgáló elektronikus levelezési címe: bubosapartman@gmail.com
A Szolgáltató üzemeltetője: Németh László
A Szolgáltató üzemeltetőjének székhelye: 1119 Budapest, Allende park 16.
Adószáma: 70704282-1-43
Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel
-
a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”)
-
a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről szóló 239/2009. (X. 20.) Korm. rendelet
vonatkozó rendelkezéseire.
Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi foglalásra. A Szolgáltató jelen ÁSZF-t bármikor módosíthatja. A Szolgáltató a jelen ÁSZF módosítása esetén köteles a módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-t legkésőbb annak hatálybalépése előtt 30 nappal közzétenni a hatályos ÁSZF mellett.
A szolgáltatás igénybevétele
A foglalás megtehető direkt módon, vagy közvetítő által, illetve hagyományos vagy online módszerrel. A véglegesítéséhez minden esetben szükséges a szállásadó utólagos megerősítése.
A foglalásnak tartalmaznia kell a vendég nevét, telefonszámát, e-mail címét, az érkezés és távozás időpontját.
Az üdülőházat az érkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10.00 óráig kell elhagyni. Egyeztetés esetén ettől eltérő időpont is lehetséges.
A szolgáltatásra vonatkozó információk:
-
A teljes ház bérleti díja 47 500 Ft/ nap. A szolgáltatás ÁFA mentes.
Az idegenforgalmi adó összege a 18 év életkort betöltött vendégek számára 400 Ft/fő/nap
Érkezéskor minden vendégnek át kell adnia a személyi igazolványát, vagy útlevelét a szállásadónak elektronikus okmányolvasáshoz, ami a turisztikai adatszolgáltatás és a rendőrség zárt rendszerében lesz tárolva (NTAK kötelezettség. Hivatkozás:https://vizainfo.hu/szallashelyek)
Akciós ár bevezetése esetén a szolgáltató honlapján tájékoztatást ad annak időtartamáról.
A fenti ár tartalmazza minimum az alábbi szolgáltatásokat:
-
a szállás bérleti díját
-
áram és víz fogyasztás díját
-
ágynemű és törölköző használat díját
-
zárt parkoló használat díját
-
WIFI, kábeltelevízió használat díját
A foglalás véglegesítéséhez foglaló szükséges, mely a bérleti díj 20 százaléka. A foglaló egyben kaucióként is szolgál, káresemény hiányában teljes összege beszámít a bérleti díjba.
A foglalás a foglaló banki átutalását követően kerül véglegesítésre a foglalási naptárban.
Visszaigazolása e-mailben történik.
A foglalás lemondása
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa leadott foglalás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a Szolgáltatót.
A foglalás ingyenes lemondására az érkezést megelőzően 60 nappal van lehetőség.
Abban az esetben, ha a Vendég nem érkezik meg, illetve foglalását nem mondja le a megfelelő határidőig, a teljes foglalási díjat elveszíti.
Ha a foglalás lemondására az érkezést megelőzően 59 és 30 nap között kerül sor, a foglaló 50%-a visszajár. 30 napon belüli visszamondás esetén a foglaló nem jár vissza.
A Szolgáltató fenntartja magának azon jogot, hogy a Vendég által lefoglalt és visszaigazolt foglalás teljesítésétől legkésőbb a szolgáltatás igénybevételének megkezdését megelőző 15 nappal, írásbeli nyilatkozattal elálljon, a Vendég által megfizetett foglalási díj egyidejű visszautalása mellett.
A foglalási díj megfizetésének menete
A foglaló megfizetése banki átutalással történik a szolgáltató által megadott bankszámlára. A fennmaradó rész fizethető átutalással vagy készpénzzel a szálláshely elfoglalásával egyidőben.
A vendégház Szépkártya elfogadó hely.
Panaszkezelés
A Szolgáltató a panaszügyintézést az üzemeltetést végző Németh László,1119 Budapest Allende park 16 fsz. 1. alatti székhelyén végzi
A/ Vendég által okozott kár megtérítése
A Vendéget kártérítési felelősség terheli a Szolgáltató irányába az általa az Üdülőházban vagy annak felszereléseiben okozott károkért. A vendég által fizetett kaució csak a kárigény gyors rendezésére szolgál, a Vendég a kaucióval nem fedezett teljes kárösszeget köteles megtéríteni.
B/ Vendégnek okozott kár megtérítése
A Szolgáltató az általa a Vendégnek okozott károkért felelősséggel tartozik.
A panaszügyintézés meggyorsítása céljából a „REKLAMÁCIÓ”-ban fel kell tüntetni a kapcsolattartási adatokat, a panaszok jogosságának elbírálásához teljes körűen le kell írni a panasszal kapcsolatos körülményeket. A felek közötti esetleges vita kialakulása esetén a törekedni kell azokat a feleket kölcsönösen kielégítő módon megoldani.
A panaszról jegyzőkönyvet vesznek fel, melynek tartalmaznia kell az alábbiakat:
-
jegyzőkönyvet felvevők neve, lakcíme
-
panasz előterjesztésének helye, ideje, módja
-
panasz részletes leírása, a bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke
-
panasz címzettjének nyilatkozata a panasszal kapcsolatos álláspontjáról
-
jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása
-
jegyzőkönyv felvételének helye, ideje
-
panasz egyedi azonosítószáma
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
Bírósági igényérvényesítés
A Szolgáltató és a Vendég a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. A megegyezéssel nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budai Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.
Budapest, 2022.03.01.
|